Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

CENA DOPRAVY - ČR:

ČESKÁ POŠTA: 

Cenné psaní - cena 88 Kč.

Objednávka nad 1200 Kč - Doručení ZDARMA!

 ZÁSILKOVNA:

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny - cena 65 Kč.

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny - objednávka nad 1200 Kč - Doručení ZDARMA!

Výdejní místa Zásilkovny: ZDE

 ČESKÁ POŠTA - BALÍKOVNA:

Vyzvednutí na pobočce Balíkovny - cena 72 Kč

Vyzvednutí na pobočce Balíkovny - objednávka nad 1200 Kč - Doručení ZDARMA!

Výdejní místa Balíkovny: ZDE

Odeslání zásilky je aktuálně možné pouze po ČR, do zahraničí nikoli.

Prodávající a provozovatel stránek je Petr Kestler, se sídlem Plzenecká 74, Plzeň, 326 00. Prodávající při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.

TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží odesíláme v termínu, který je psán u každého výrobku a až po příjetí platby na účet.

Pokud by se z nějakého důvodu stalo, že by zboží nebylo možné odeslat v daný termín, budeme vás informovat.

Zboží je doručeno na doručovací adresu, která je zadána v objednávce.

O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, popř. telefonicky nebo SMS.

Ceny v detailu produktu jsou uvedené včetně DPH, bez poštovného a balného.

KOUPĚ ZBOŽÍ

Šperky nejsou určeny k dalšímu prodeji a nesmí být dále nabízeny za účelem osobního obohacení. 

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Do 14 dnů po převzetí zboží je možné ze zákona zboží vrátit nebo vyměnit.

Před odesláním balíčku nám napište email s vaším požadavkem (vrácení nebo výměny zboží) a termín, kdy budete balíček posílat, abychom ho očekávali.

Do balíčku přiložte kopii faktury.

Šperky v balíčku musí být zabaleny stejně bezpečně, jako vám dorazily.

Zásilka nesmí být odeslána na dobírku, v takovém případě nebude převzata a bude Vám vrácena zpět.

Pokud se nejedná o oprávněnou reklamaci, poštovné nebude kupujícímu proplaceno.

My Vás budeme informovat o přijetí balíčku a dalším postupu.

Nelze vrátit ani vyměnit zboží, které je:

- nošené

- poškozené

- na zakázku upravované

JAK NAKUPOVAT

I. REGISTRACE
Pro uskutečnění nákupu není třeba se registrovat. Vyplněním registračního formuláře budete však přidání do naší databáze a můžete tak využívat výhod zákaznického komunikačního servisu. Budete dostávat informace ohledně novinek a akcí.

II. PŘIHLÁŠENÍ

K přihlášení je potřeba vyplnit JMÉNO a HESLO, které jste zadali při registraci. Pokud jste zapomněli heslo, můžete si ho nechat zaslat na email.

III. NÁKUP ZBOŽÍ

  • Vyberte si požadované zboží
  • Zadejte počet množství (cena u náušnic je vždy za pár, u sad za celou sadu, u záušnic a ostatních výrobků za jeden kus.)
  • Klikněte na PŘIDAT/VLOŽIT DO KOŠÍKU (následně můžete kliknout na Pokračovat v nákupu) nebo OBJEDNAT:
  • Můžete se přihlásit/registrovat, a nebo vytvořit rychlou objednávku bez registrace.
  • Zadejte fakturační, popř. doručovací adresu.
  • Zvolte způsob dopravy a platby
  • Zvolte Odeslat objednávku

Na Váš email obdržíte potvrzovací zprávu o přijetí objednávky. V případě, že email neobdržíte - kontaktujte info@charliee.cz

V zásilce obdržíte pouze výrobek, který je na fotografii - ozdobné krabičky nebo popis kamenů, nejsou součástí. Pokud máte zájem o plastovou nebo papírovou krabičku či ozdobný pytlík z organzy se stříbrnou nebo zlatou aplikací - po předešlé domluvě vnitřní poštou, nebo e-mailem info@charliee.cz.

Barva kamenů, korálků a perliček se může lišit kvůli různým nastavením monitoru nebo displeje.

PLATBA

Bankovní převod - po obdržení objednávky vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet. Po obdržení platby odesíláme zboží v termínu, který je psán u každého výrobku.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Je možná, informujte se předem pomocí emailu.

REKLAMACE

Pro reklamace platí Reklamační řád, se kterým se můžete seznámit níže. Pokud vznikne nějaký důvod k reklamaci, kontaktujte nás emailem, ve kterém popište podrobnosti (info@charliee.cz). Domluvíme se, jak postupovat dál.

Reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě. Obvykle bývá doba kratší. Snažíme se zákazníkovi vyjít vstříc a vše vyřídit co nejdříve.

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení a výklad pojmů

Reklamační řád byl vytvořen dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákony“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Prodávající je Petr Kestler, se sídlem Plzenecká 74, Plzeň, 326 00. Prodávající při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.

Zákazníkem internetového obchodu www.charliee.cz je Kupující. Vzhledem k platným zákonům se rozlišuje Kupující – podnikatel (jedná v rámci své podnikatelské činnosti), a Kupující - spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím trvá 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci, které bylo způsobeno jejím obvyklým užíváním.

Pokud spotřebitel požádá, Prodávající mu poskytne záruku písemnou formou (záruční list). V běžných případech prodávající vydává místo záručního listu Kupujícímu doklad o zakoupení věci (fakturu, kterou kupující obdrží v elektronické podobě  - na e-mail), která obsahuje údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat název Prodávajícího, IČ, sídlo.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případech, které stanovuje zákon. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Spotřebitel při uplatnění záruky má, jde-li o:

  • vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného Zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení reklamace

V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou, uplatní Kupující právo na záruční opravu u Prodávajícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Náklady spojené s dopravou vadného zboží na sídlo firmy vám budou uhrazeny převodem na účet při splnění následujících podmínek:

  • bude předem dohodnuto, že zboží doručíte
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybným užíváním, ošetřováním apod.)
  • na info@charliee.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy Zboží.

Prodávající po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborného zacházení s ním, tj. zejména při používání, čištění či praní zboží jinak než je uvedeno v dokumentaci ke Zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet.

Na zboží, které je vyráběné a nebo upravované na přání zákazníka se nevztahuje možnost vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 4 2019. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

 

VRÁCENÍ PENĚZ ZÁKAZNÍKOVI

Lhůta na vrácení peněz je 14 dnů. Peníze se snažíme vrátit co nejdříve. V případě vrácení zboží je nutné zaslat číslo účtu, na který máme peníze poslat. 

V případě vrácení jen části objednávky vracíme odpovídající částku za zboží.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. Petr Kestler, Plzenecká 74, Plzeň, Česká republika, IČO: 13865994, DIČ: CZ6207180925, zapsaná v živnostenském rejstříku (dále jen „Správce") zpracovává v rámci kupní smlouvy ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení") následující osobní údaje kupujících:


- jméno a příjmení,
- dodací adresa,
- fakturační adresa,
- e-mailová adresa,
- telefonní číslo,


v souladu s platnými právními předpisy, a to za účelem poskytnutí plnění ze smlouvy a dále za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Výše uvedené zpracování je umožněno na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

 

2. Správce prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Výjimku představují poskytovatelé platebních bran, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro umožnění úhrady objednávky, dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží, a dále zpracovatelé, kterými jsou


- Poskytovatel webového rozhraní Prestashop;
- Poskytovatel přepravních služeb Zásilkovna s.r.o.;
- Poskytovatel přepravních služeb Česká pošta;
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.

3. Na emailovou adresu vám budou Správcem zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného zboží či služeb a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem – zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit. Emailová adresa bude za tímto účelem Správcem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední kupní smlouvy mezi smluvními stranami.


4. Podle Nařízení máte, coby kupující, právo:


• požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává;
• vyžádat si u Správce přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, případně požadovat omezení zpracování,
• požadovat po Správci výmaz těchto osobních údajů – výmaz Správce provede, pokud tento výmaz není v rozporu s ustanoveními tohoto článku a oprávněnými zájmy Správce,
• v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

5. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje kdykoliv při uvedení na webovém rozhraní obchodu uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ V RÁMCI KONTAKTNÍHO FORMULÁŘE

1. Správce zpracovává v rámci kontaktního formuláře ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení") následující osobní údaje:


- jméno a příjmení,
- e-mailová adresa,
- dotaz


v souladu s platnými právními předpisy, a to za účelem zaslání odpovědi na položený dotaz. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 6 měsíců od zaslání zprávy v kontaktním formuláři, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování komunikace po dobu delší. Výše uvedené zpracování je umožněno na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů.


2. Jméno, příjmení, e-mailová adresa a dotaz budou zpracovány za účelem umožnění komunikace mezi vámi a Správcem.


3. Správce prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Výjimku představují zpracovatelé, kterými jsou


- Poskytovatel webového rozhraní Prestashop;
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.


4. Podle Nařízení máte právo:


• požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává;
• vyžádat si u Správce přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, případně požadovat omezení zpracování,
• požadovat po Správci výmaz těchto osobních údajů – výmaz Správce provede, pokud tento výmaz není v rozporu s ustanoveními tohoto článku a oprávněnými zájmy Správce,
• v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Pokud Váš dotaz opravdu hoří, volejte +420 727830181.

 

Výrobu urychlit nelze, šperky nevyrábí stroj, ale člověk.